Bakeplus krijgt positieve reactie op nieuwe website

Bakkers in bedrijf_Nieuwe Website Bakeplus

Bakeplus lanceerde eind vorig jaar een nieuwe website van Bakeplus gelanceerd met een feestelijk online event. De nieuwe website is volgens Bakeplus een flinke upgrade ten opzichte van haar voorganger, met name op het gebied van gebruiksgemak en inspiratie. Het bedrijf merkt dat steeds meer (banket)bakkers de weg naar de nieuwe website weten te vinden.

De oude website is recentelijk gesloten. Dit betekent dat alle online bestellende klanten inmiddels zijn overgestapt naar het nieuwe platform. "De geluiden zijn zeer positief" aldus Bakeplus. Het bedrijf ziet dit ook terug in de cijfers. Inmiddels heeft Bakeplus ruim 500 tevreden online bestellers. Dit is een belangrijke mijlpaal voor het bedrijf.

Bakeplus verwacht dat met de start van het ijsseizoen het gebruik van de nieuwe website nog meer toe gaat nemen. Naast de producten biedt het online platform ook inspiratie voor ijsbereiders met creatieve ijsrecepten en demonstratievideo’s. Op deze manier wil Bakeplus een platform creëren waar zowel bakkers als ijsbereiders terecht kunnen voor inspiratie, informatie en de beste producten.

Lees ook
Dubbel

Dubbel

Op sommige dagen voelt het zo dubbel. Gewoon je werk doen terwijl de wereld onder een pandemie gebukt gaat. Geen kus voor mijn moeder, wel bijeenkomsten met meer dan vijftig mensen, van wie ik een groot deel niet ken. Alles op afstand, maar in de supermarkt wel iemand die haast heeft en snel even voor me langs iets uit een schap pakt.

Livestream met chef Graham Mairs - Vipam en IRCA bieden chocolade-inspiratie

Livestream met chef Graham Mairs - Vipam en IRCA bieden chocolade-inspiratie

Inspiratie in coronatijd: met een doos bonbons op tafel en de Britse patissier Graham Mairs op het computerscherm stimuleren distributeur Vipam en Italiaans chocolademerk IRCA Nederlandse banketbakkers om nieuwe producten uit te proberen, met cacao in de hoofdrol.

Meester Boulangers kijken naar de toekomst

Meester Boulangers kijken naar de toekomst

Het Nederlands Bakkerij Centrum organiseert op 22 september een inspiratiesessie onder de noemer 'Blik van de Meester Boulangers op 2030'. Deze sessie is onderdeel van de campagne 'Brood uit Europa, goed verhaal' en wordt ingevuld door de Meester Boulangers.