Bakeplus krijgt positieve reactie op nieuwe website

Bakkers in bedrijf_Nieuwe Website Bakeplus

Bakeplus lanceerde eind vorig jaar een nieuwe website van Bakeplus gelanceerd met een feestelijk online event. De nieuwe website is volgens Bakeplus een flinke upgrade ten opzichte van haar voorganger, met name op het gebied van gebruiksgemak en inspiratie. Het bedrijf merkt dat steeds meer (banket)bakkers de weg naar de nieuwe website weten te vinden.

De oude website is recentelijk gesloten. Dit betekent dat alle online bestellende klanten inmiddels zijn overgestapt naar het nieuwe platform. "De geluiden zijn zeer positief" aldus Bakeplus. Het bedrijf ziet dit ook terug in de cijfers. Inmiddels heeft Bakeplus ruim 500 tevreden online bestellers. Dit is een belangrijke mijlpaal voor het bedrijf.

Bakeplus verwacht dat met de start van het ijsseizoen het gebruik van de nieuwe website nog meer toe gaat nemen. Naast de producten biedt het online platform ook inspiratie voor ijsbereiders met creatieve ijsrecepten en demonstratievideo’s. Op deze manier wil Bakeplus een platform creëren waar zowel bakkers als ijsbereiders terecht kunnen voor inspiratie, informatie en de beste producten.

Lees ook
Nieuwe website Stichting Ambachtelijke Bakkerij

Nieuwe website Stichting Ambachtelijke Bakkerij

Stichting Ambachtelijke Bakkerij heeft de website vernieuwd. "Het is zover: na maanden keihard werken staat onze vernieuwde website live. Het resultaat mag er zijn en daar zijn we dan ook best trots op!"

Nieuwe website Dossche Mills

Nieuwe website Dossche Mills

Dossche Mills heeft een nieuwe website. De nieuwe website biedt volgens de grondstoffenproducent een duidelijke structuur, het complete assortiment en recepten. De huisstijl is volledig doorgetrokken

Stichting Ambachtelijke Bakkerij: Sociale media blijven waardevol platform voor gratis klantcontact

Stichting Ambachtelijke Bakkerij: Sociale media blijven waardevol platform voor gratis klantcontact

Wereldwijd maken inmiddels 3,8 miljard mensen gebruik van sociale media. En door de uitbraak van corona besteden mensen meer tijd dan ooit tevoren op deze platforms. Hoe kun je hier als ambachtelijke bakker optimaal op inspelen?