Op Bakkersvak gaf Bakeplus de aftrap van de campagne; ‘Goed gevuld het jaar door!” Hiermee wil het bedrijf bakkers inspireren om meer met vergeten ingrediënten te doen.

Vijgen, dadels, papaja, ananas en andere gedroogde vruchten uit de Oriënt hebben een prominente plaats in deze campagne. Er is een voor de ‘bakker-breed’ assortiment ontwikkeld dat bestaat uit: stukwerk, cake-taartjes, gebak, zoete en hartige broden, en voorgebakken brood.

Goed gevuld het jaar door

Bakeplus gaat met de campagne ‘Goed gevuld het jaar door’ haar klanten gedurende langere tijd inspireren met een keur aan recepten en bijbehorende grondstofkostprijs indicaties. Een bewaarmap voor deze recepten maakt onderdeel uit van het geheel. 

Deze campagne is uitgedacht in nauwe samenwerking met Callebaut, Debic, Ireks, Hans Som, Puratos en Royal Steensma. De technisch specialisten van deze partners hebben hun uiterste best gedaan om een inspirerend assortiment aan bakkerijproducten te ontwikkelen. 

Ambachtelijke bakker

De campagne 'Goed gevuld het jaar door' sluit aan op de marktontwikkeling dat juist de ambachtelijke bakker de afgelopen jaren terrein is verloren op gebied van gevulde broodsoorten.

Altijd op de hoogte blijven?