Bakeplus introduceert campagne ‘Goed gevuld het jaar door’

Bakeplus_PB Goed gevuld het jaar door

Op Bakkersvak gaf Bakeplus de aftrap van de campagne; ‘Goed gevuld het jaar door!” Hiermee wil het bedrijf bakkers inspireren om meer met vergeten ingrediënten te doen.

Vijgen, dadels, papaja, ananas en andere gedroogde vruchten uit de Oriënt hebben een prominente plaats in deze campagne. Er is een voor de ‘bakker-breed’ assortiment ontwikkeld dat bestaat uit: stukwerk, cake-taartjes, gebak, zoete en hartige broden, en voorgebakken brood.

Goed gevuld het jaar door

Bakeplus gaat met de campagne ‘Goed gevuld het jaar door’ haar klanten gedurende langere tijd inspireren met een keur aan recepten en bijbehorende grondstofkostprijs indicaties. Een bewaarmap voor deze recepten maakt onderdeel uit van het geheel. 

Deze campagne is uitgedacht in nauwe samenwerking met Callebaut, Debic, Ireks, Hans Som, Puratos en Royal Steensma. De technisch specialisten van deze partners hebben hun uiterste best gedaan om een inspirerend assortiment aan bakkerijproducten te ontwikkelen. 

Ambachtelijke bakker

De campagne 'Goed gevuld het jaar door' sluit aan op de marktontwikkeling dat juist de ambachtelijke bakker de afgelopen jaren terrein is verloren op gebied van gevulde broodsoorten.

Lees ook
Genootschap organiseert congres 'Personeelstekort in de MKB-bakkerij'

Genootschap organiseert congres 'Personeelstekort in de MKB-bakkerij'

Veel bakkers kampen met een tekort aan kwalitatief goed personeel. Daarnaast kampt de branche ook met een gebrek aan kandidaten voor de opvolging. Daarom organiseert het Genootschap voor de Bakkerij op 12 september voor leden en niet-leden het congres 'Personeelstekort in de MKB-bakkerij'.

Augustus: vakantietijd en festivals

Augustus: vakantietijd en festivals

De maand augustus staat volop in het teken van de zomervakantie. Veel Nederlanders zijn de grens over gegaan of zoeken hun heil in andere delen van Nederland. Wellicht werk je in een regio waar je juist veel toeristen mag verwelkomen. Ook met en voor hen kun je deze maand een aantal bijzondere data vieren.

Beko OmzetBarometer signaleert grote verschillen tussen bakkers

Beko OmzetBarometer signaleert grote verschillen tussen bakkers

Beko Advies maakt vandaag (16 juli) de resultaten van de Beko Omzet Barometer tot en met week 26  bekend. De resultaten geven een goed beeld van het eerste halfjaar van 2019. In de gegevens is rekening gehouden met het effect van de btw-verhoging. De gegevens van 2018 zijn omgerekend naar het nieuwe btw-tarief van 9%. Pasen vorig jaar erg vroeg,...

Banketbakker ambachtelijke bakkerij omgeving Haaksbergen

Banketbakker ambachtelijke bakkerij omgeving Haaksbergen

Wij zijn op zoek naar een banketbakker die kwaliteit hoog in het vaandel staan heeft en in staat is om zijn of haar collega`s te motiveren. Je komt in een moderne...

Banketbakker industrie omgeving Arnhem FT

Banketbakker industrie omgeving Arnhem FT

Na een gedegen inwerkperiode op de diverse lijnen productsoorten weet je precies hoe de verschillende processen lopen binnen de banketbakkerij. Het vervaardigen...

Productieleider banketbakkerij (meewerkend) Friesland

Productieleider banketbakkerij (meewerkend) Friesland

De productieleider zorgt voor een juiste planning van medewerkers en een juiste aansturing voor de dag. Daarnaast zie je toe op de kwaliteit en hygiëne op de...