Bakeplus introduceert campagne ‘Goed gevuld het jaar door’

Bakeplus_PB Goed gevuld het jaar door

Op Bakkersvak gaf Bakeplus de aftrap van de campagne; ‘Goed gevuld het jaar door!” Hiermee wil het bedrijf bakkers inspireren om meer met vergeten ingrediënten te doen.

Vijgen, dadels, papaja, ananas en andere gedroogde vruchten uit de Oriënt hebben een prominente plaats in deze campagne. Er is een voor de ‘bakker-breed’ assortiment ontwikkeld dat bestaat uit: stukwerk, cake-taartjes, gebak, zoete en hartige broden, en voorgebakken brood.

Goed gevuld het jaar door

Bakeplus gaat met de campagne ‘Goed gevuld het jaar door’ haar klanten gedurende langere tijd inspireren met een keur aan recepten en bijbehorende grondstofkostprijs indicaties. Een bewaarmap voor deze recepten maakt onderdeel uit van het geheel. 

Deze campagne is uitgedacht in nauwe samenwerking met Callebaut, Debic, Ireks, Hans Som, Puratos en Royal Steensma. De technisch specialisten van deze partners hebben hun uiterste best gedaan om een inspirerend assortiment aan bakkerijproducten te ontwikkelen. 

Ambachtelijke bakker

De campagne 'Goed gevuld het jaar door' sluit aan op de marktontwikkeling dat juist de ambachtelijke bakker de afgelopen jaren terrein is verloren op gebied van gevulde broodsoorten.

Lees ook
Vlaaikeuring 2020 gaat door

Vlaaikeuring 2020 gaat door

De Vlaaikeuring 2020 gaat door. In verband met de coronamaatregelen past de organisatie het programma aan. "De vlaai is Limburgs trots en de lekkerste vlaai haal je bij de bakker. Dat mag iedereen weten."

Burgemeester Buma krijgt college over oranjekoek

Burgemeester Buma krijgt college over oranjekoek

De burgemeester van Leeuwarden, Sybrand van Haersma Buma, bezocht 10 september de productielocatie van Royal Steensma in deze gemeente. Tijdens zijn bezoek kreeg Buma 'college' over de Friese oranjekoek, kreeg een rondleiding door de fabriek en werd bijgepraat over de ontwikkeling van het Bakery Sweets Center.

Maak het verschil met Mood Chocolates van Callebaut

Maak het verschil met Mood Chocolates van Callebaut

Kleur bekennen. Daar draait het om bij de Mood Chocolates. Het is een nieuw concept van Callebaut, dat aansluit op de behoeften van de nieuwe generatie consumenten en is gebaseerd op de trend Mood Food.

Bakker/ operator productie omgeving Bunschoten

Bakker/ operator productie omgeving Bunschoten

Wat ga je doen?Als bakker/ operator productie, 3 ploegen, weet jij in de bakkerij als geen ander de juiste ingrediënten te mengen voor het perfecte deeg. Je...

Zelfstandig werkend banketbakker omgeving van Den Haag

Zelfstandig werkend banketbakker omgeving van Den Haag

Wat ga je doen?Voor onze klant in Den Haag zijn we per direct op zoek naar een zelfstandig werkend banketbakker. Je komt te werken op de banketafdeling. De werkzaamheden...

Banketbakker industrie omgeving Arnhem

Banketbakker industrie omgeving Arnhem

Wat ga je doen?Na een gedegen inwerkperiode op de diverse lijnen productsoorten weet je precies hoe de verschillende processen lopen binnen de banketbakkerij. Het...