Bakeplus introduceert campagne ‘Goed gevuld het jaar door’

Bakeplus_PB Goed gevuld het jaar door

Op Bakkersvak gaf Bakeplus de aftrap van de campagne; ‘Goed gevuld het jaar door!” Hiermee wil het bedrijf bakkers inspireren om meer met vergeten ingrediënten te doen.

Vijgen, dadels, papaja, ananas en andere gedroogde vruchten uit de Oriënt hebben een prominente plaats in deze campagne. Er is een voor de ‘bakker-breed’ assortiment ontwikkeld dat bestaat uit: stukwerk, cake-taartjes, gebak, zoete en hartige broden, en voorgebakken brood.

Goed gevuld het jaar door

Bakeplus gaat met de campagne ‘Goed gevuld het jaar door’ haar klanten gedurende langere tijd inspireren met een keur aan recepten en bijbehorende grondstofkostprijs indicaties. Een bewaarmap voor deze recepten maakt onderdeel uit van het geheel. 

Deze campagne is uitgedacht in nauwe samenwerking met Callebaut, Debic, Ireks, Hans Som, Puratos en Royal Steensma. De technisch specialisten van deze partners hebben hun uiterste best gedaan om een inspirerend assortiment aan bakkerijproducten te ontwikkelen. 

Ambachtelijke bakker

De campagne 'Goed gevuld het jaar door' sluit aan op de marktontwikkeling dat juist de ambachtelijke bakker de afgelopen jaren terrein is verloren op gebied van gevulde broodsoorten.

Lees ook
Haafs en Nijkamp winnen Echte Bakkers Desem Award

Haafs en Nijkamp winnen Echte Bakkers Desem Award

Dinsdag 21 mei kwamen de Echte Bakkers bij elkaar voor de Masterclass Desem en de uitreiking van de Desem Awards. Dit gebeurde onder het motto 'beter worden en van elkaar leren' bij Echte Bakker Koenen in Westervoort. Haafs, De Echte Bakker uit Haren won de categorie gevuld desembrood. En Nijkamp, met winkels in Holten en Zutpen prolongeerde de titel...

Beko adviseert meer versbeleving op de winkelvloer

Beko adviseert meer versbeleving op de winkelvloer

De Beko OmzetBarometer signaleert een daling van het aantal kassabonnen bij de ambachtelijke bakker over de eerste maanden van 2019. De oorzaak zoekt Beko Advies in de toenemende concurrentie van de supermarkt en de inkomenspositie van de consument. Beko adviseert bakkers om meer in te zetten op versbeleving.

Carlo Midiri nieuwste Chef Ambassadeur Callebaut

Carlo Midiri nieuwste Chef Ambassadeur Callebaut

Carlo Midiri is de nieuwste Chef Ambassadeur van het chocolademerk Callebaut. Hij gaat deel uitmaken van de internationale Ambassadeurs Club van Callebaut.

Broodbakker gezocht, omgeving Apeldoorn

Broodbakker gezocht, omgeving Apeldoorn

Wij zijn op zoek naar een allround broodbakker of een ovenist. Je zal groot- en kleinbrood gaan maken.

Zelfstandig werkend banketbakker/patissier omgeving Zutphen

Zelfstandig werkend banketbakker/patissier omgeving Zutphen

Onze klant in de omgeving van Zutphen is per direct op zoek naar een zelfstandig werkend banketbakker/ patissier.

Banketbakker omgeving Nijkerk

Banketbakker omgeving Nijkerk

In verband met een nieuwe locatie en aangepaste werkwijze is onze opdrachtgever op zoek naar een banketbakker voor de lange termijn.