Bagels & Beans presenteert de bagel-app

Bakkers in bedrijf_Bagel-app

Bagels & Beans heeft iets nieuws, de bagel-app. Met de app kunnen klanten hartjes sparen voor 'leuke en lekkere verrassingen'. Ook kunnen gebruikers rechtstreeks afrekenen met de app en ontvangen ze speciale persoonlijke aanbiedingen. De app helpt klanten om hun bagelliefde te delen met mensen die belangrijk voor ze zijn. "En daarom noemen we het de enige app die je nodig hebt voor liefde", zegt Ronald Bakker, medeoprichter van Bagels & Beans.

Bagel-app

App-gebruikers die iets bij Bagels & Beans bestellen ontvangen een hartje voor elke euro. Op de kassabon staat een QR-code die klanten met de app inscannen om de hartjes te ontvangen. Bakker: "En zodra je voldoende hartjes hebt gespaard, heb je het perfecte excuus om iemand uit te nodigen voor een lunchdate, of om iemand een bijzonder cadeautje te geven." Bakker heeft nog meer plannen met de app. "Zo willen we rond Valentijns-, Vader- of Moederdag speciale acties organiseren. Een gezellig ontbijt om je vader of moeder te bedanken, dat soort dingen."

Op de app kunnen gebruikers eenvoudig tegoed zetten. Hiermee kunnen ze bij Bagels & Beans rechtstreeks betalen vanuit de app. Ook kunnen gebruikers op deze manier Bagels & Beans-tegoed aan iemand cadeau doen.

Gebruikers van de app ontvangen geregeld specials. Ronald: "Dat is een leuke persoonlijke aanbieding. Bijvoorbeeld een gratis ijskoffie op een zomerse dag voor de eerste vijftig app-gebruikers. Of een gratis kookboek van Bart van Olphen van Fishtales als je een bagel met zalm bestelt." Deze specials hebben een beperkte geldigheid en beschikbaarheid.

Bagels & Beans

Klanten kunnen sinds 1996 terecht bij Bagels & Beans voor bagels en koffie. Ronald Bakker en Ninande Thio openden in januari van dat jaar de eerste vestiging in Amsterdam. Inmiddels zijn er 74 filialen verspreid over Nederland. Bij Bagels & Beans staat persoonlijke aandacht en ambachtelijkheid centraal. De nieuwe bagel-app is sinds 15 augustus te downloaden in de AppStore of Google Play Store.

Lees ook

Brood&Ko verlengt titel Bakkersbrein

Bakkersbrein voerde van september tot en met december 2017 campagne. Wie is in deze periode de app het beste speelde zou worden beloond met een prijs. Brood&Ko kwam in deze periode als beste uit de bus en verlengt de titel. De bakkerij was ook in 2016 de overall winnaar. Tijdens de campagneperiode werd de app veelvuldig gespeeld en de resultaten lagen dichtbij elkaar. Naast de overall winnaar was er één winnaar per doelgroep. Dit zijn: Verkoop level 1: Karen van Rijn, Bakkerij Dick van der Breggen Verkoop level 2: Linda van Loon, Banketbakkerij Smeets Productie level 1: Jeroen van Oosterwijk, BACU...

NBOV presenteert app voor bedrijfshulpverlening

NBOV presenteert app voor bedrijfshulpverlening

Samen met collega-brancheorganisaties van de kappers (ANKO), bloemisten (VBW), slagers (KNS) en schoenherstellers (NSV) en twee ministeries ontwikkelde de NBOV de app Help123. Deze app moet de verplichte bedrijfshulpverlening eenvoudiger en betaalbaarder maken voor ondernemers. Werkgevers zijn verplicht om bedrijfshulpverlening op de werkvloer te organiseren....

Dero Foods voegt bagels toe aan assortiment

Dero Foods voegt bagels toe aan assortiment

Dero Foods neemt bagels op in het assortiment. De bagels zijn verkrijgbaar in drie smaken: naturel, sesam, en cheese & jalapeño. Er zijn twee formaten. Naast de 'gewone' bagel heeft Dero Foods ook mini-bagels in het assortiment. Het bedrijf toonde de bagels al op de Horecava en Gastvrij Rotterdam. De bagels worden gemaakt van alleen natuurlijke...