Bagels & Beans presenteert de bagel-app

Bakkers in bedrijf_Bagel-app

Bagels & Beans heeft iets nieuws, de bagel-app. Met de app kunnen klanten hartjes sparen voor 'leuke en lekkere verrassingen'. Ook kunnen gebruikers rechtstreeks afrekenen met de app en ontvangen ze speciale persoonlijke aanbiedingen. De app helpt klanten om hun bagelliefde te delen met mensen die belangrijk voor ze zijn. "En daarom noemen we het de enige app die je nodig hebt voor liefde", zegt Ronald Bakker, medeoprichter van Bagels & Beans.

Bagel-app

App-gebruikers die iets bij Bagels & Beans bestellen ontvangen een hartje voor elke euro. Op de kassabon staat een QR-code die klanten met de app inscannen om de hartjes te ontvangen. Bakker: "En zodra je voldoende hartjes hebt gespaard, heb je het perfecte excuus om iemand uit te nodigen voor een lunchdate, of om iemand een bijzonder cadeautje te geven." Bakker heeft nog meer plannen met de app. "Zo willen we rond Valentijns-, Vader- of Moederdag speciale acties organiseren. Een gezellig ontbijt om je vader of moeder te bedanken, dat soort dingen."

Op de app kunnen gebruikers eenvoudig tegoed zetten. Hiermee kunnen ze bij Bagels & Beans rechtstreeks betalen vanuit de app. Ook kunnen gebruikers op deze manier Bagels & Beans-tegoed aan iemand cadeau doen.

Gebruikers van de app ontvangen geregeld specials. Ronald: "Dat is een leuke persoonlijke aanbieding. Bijvoorbeeld een gratis ijskoffie op een zomerse dag voor de eerste vijftig app-gebruikers. Of een gratis kookboek van Bart van Olphen van Fishtales als je een bagel met zalm bestelt." Deze specials hebben een beperkte geldigheid en beschikbaarheid.

Bagels & Beans

Klanten kunnen sinds 1996 terecht bij Bagels & Beans voor bagels en koffie. Ronald Bakker en Ninande Thio openden in januari van dat jaar de eerste vestiging in Amsterdam. Inmiddels zijn er 74 filialen verspreid over Nederland. Bij Bagels & Beans staat persoonlijke aandacht en ambachtelijkheid centraal. De nieuwe bagel-app is sinds 15 augustus te downloaden in de AppStore of Google Play Store.

Lees ook
Too Good To Go redt Horecava-eten van verspilling

Too Good To Go redt Horecava-eten van verspilling

Vier dagen lang proefden vele tienduizenden bezoekers in de Amsterdamse RAI eten en drinken tijdens de Horecava, die afgelopen week zijn 63e editie beleefde. Ieder jaar worden dagelijks containers vol overgebleven etenswaren weggegooid. Joost Rietveld, directeur van de Nederlandse tak van de anti-voedselverspillingsapp Too Good To Go, vertelt hoe zijn...

Meer marketingkracht met nieuwe app Embrosa

Meer marketingkracht met nieuwe app Embrosa

Stichting Ambachtelijke Bakkerij helpt ondernemers op social media Als ambachtelijke brood- of banketbakker ben je goed in je vak. Je weet alles van je producten, kent je klanten en weet wat er speelt in je regio. Maar misschien vind je het lastig om actief bezig te zijn met social media? De Stichting Ambachtelijke Bakkerij ondersteunt je hierbij graag....

App tegen voedselverspilling succesvol gelanceerd

App tegen voedselverspilling succesvol gelanceerd

In Amsterdam werd op 22 januari de app Too Good To Go met 25 locaties gelanceerd, waaronder STACH en De Bakkerswinkel. Twee maanden later zijn dit meer dan 50 locaties, waaronder het Vlaamsch Broodhuys, Le Pain Quotidien, Mercure Hotel Amsterdam Centrum en Landmarkt. Volgens de organisatie komen er dagelijks nieuwe locaties toegevoegd en zijn er inmiddels...