Industrie

Uit dit dossier
Frank Haasnoot ambassadeur Cacao Barry en Mona Lisa Decorations

Frank Haasnoot ambassadeur Cacao Barry en Mona Lisa Decorations

Enkele weken geleden kondigden Cacao Barry en Mona Lisa Decorations aan dat Frank Haasnoot hun eerste Global Brand Ambassador is geworden. Beide merken hebben de samenwerking op Instagram aangekondigd en beloven inspirerende samenwerkingen.

Koeken van bakkerij Donny Craves voortaan vegan

Koeken van bakkerij Donny Craves voortaan vegan

Bakkerij Donny Craces gaat vegan. Met hulp van ProVeg zijn de koeken van het bedrijf, die ondermeer verkrijgbaar zijn bij AH To Go, voortaan vegan. Er zijn drie smaken: pecan karamel zeezout, appeltaart en chocolade stukjes.

CSM verkoopt sectie bakkerij ingrediënten

CSM verkoopt sectie bakkerij ingrediënten

CSM Bakery solutions gaat zijn Europese en internationale bakkerij-ingrediënten activiteiten verkopen aan investeringsmaatschappij Invest Industrial. Met de verkoop wil CSM de focus houden op het versterken van zijn in de markt voor bakkerij producten.

Lotus Bakeries groeit ondanks corona met 8,4%

Lotus Bakeries groeit ondanks corona met 8,4%

De omzet van Lotus Bakeries groeide het eerste half jaar van 2020 met 8,4% ten opzichte van 2019. Met name de Biscoff-lijn droeg de groei. Alle buiten-de-deur producten, zoals Snelle Jelles, verkochten slecht door corona-lockdowns.

Lavans levert bedrijfskleding HEMA Bakkerijen

Lavans levert bedrijfskleding HEMA Bakkerijen

Sinds 2009 levert Lavans de bedrijfskleding voor HEMA Bakkerijen. Onlangs werd het contract voor de samenwerking tussen deze twee bedrijven voor vijf jaar verlengd. “Lavans is voor ons een hele prettige partner”, zegt Tim Slats, QA medewerker bij HEMA Bakkerijen.