Chocolade

Uit dit dossier
Maak het verschil met Mood Chocolates van Callebaut

Maak het verschil met Mood Chocolates van Callebaut

Kleur bekennen. Daar draait het om bij de Mood Chocolates. Het is een nieuw concept van Callebaut, dat aansluit op de behoeften van de nieuwe generatie consumenten en is gebaseerd op de trend Mood Food.

KRAS EN WIN

KRAS EN WIN

Vind 3 dezelfde chocolades en maak kans op hele mooie Callebaut prijzen. Zoals bijvoorbeeld gratis CHOCOLADE!

Callebaut steunt lokale chocolatiers met online platform ‘Not Without My Chocolate’

Callebaut steunt lokale chocolatiers met online platform ‘Not Without My Chocolate’

Het virus Covid-19 heeft een grote impact op kleine lokale ondernemers. Zo ook op de Nederlandse chocolatiers. Normaal gesproken is Pasen voor hen een van de piekmomenten, maar nu blijven veel klanten weg. Daarom brengt het Belgische chocolademerk Callebaut het online platform ‘Not Without My Chocolate’ naar Nederland

Bakkerijklassiekers in een nieuw jasje

Bakkerijklassiekers in een nieuw jasje

Bakkerijen met brood als primaire productgroep bieden vaak een gebaksassortiment met traditionele klassiekers zoals tompouces, slagroom en appeltaart, cake en moorkoppen. Deze klassiekers zijn niet voor niets nog steeds populair, er zit zeker potentieel in voor de toekomst. Maar doen jouw huidige creaties ook toekomstige klanten watertanden?

Barry Callebaut opent 3D Printing Studio

Barry Callebaut opent 3D Printing Studio

De Barry Callebaut Group lanceert via het decoratiemerk Mona Lisa gepersonaliseerde 3D-geprinte chocolade op schaal. Hiermee kunnen chefs hun eigen unieke creaties ontwerpen em deze snel en betaal reproduceren.