Bedrijfsinformatie

Uit dit dossier
Berjan Ten Brinke draaide een recordomzet dankzij producten van Pruvé

Berjan Ten Brinke draaide een recordomzet dankzij producten van Pruvé

Een tompouce-drive-in, broodabonnementen, en high tea-pakketten: bakker Berjan ten Brinke gaat met creatief ondernemerschap soepel de coronacrisis door. Om dat bij te benen zijn de basisproducten van Pruvé een uitkomst. “Ik verkocht op een normale Koningsdag 2.000 tompoucen, nu bijna 5.000. Daar valt niet tegenaan te bakken, die capaciteit heb ik niet.”

Nederlandse vanillespecialist gaat samenwerking aan met Vipam

Nederlandse vanillespecialist gaat samenwerking aan met Vipam

De Nederlandse vanillespecialist Vanille BV ziet volop groeikansen in de bakkersbranche en wil deze markt samen met grondstoffenleverancier Vipam bedienen. Banketbakkers, chocolatiers, en ijsmakers zoeken steeds meer naar een eerlijk verhaal achter hun grondstoffen. En dat heeft het familiebedrijf te bieden.

Vier tips om je vaste klanten te behouden... En nieuwe klanten aan te trekken

Vier tips om je vaste klanten te behouden... En nieuwe klanten aan te trekken

In coronatijd is het belangrijker dan ooit om je vaste klanten te behouden én nieuwe klanten aan te trekken. Daarbij zijn creativiteit en ondernemingslust sleutelwoorden. Om je te stimuleren eruit te halen wat erin zit vind je hieronder een aantal tips. Doe er je voordeel mee!

Flexibeler en efficiënter werken met Proson Cool

Flexibeler en efficiënter werken met Proson Cool

Bakkers werken veelal ’s nachts, maar medewer­kers hebben daar steeds minder zin in. niet zo gek, want nachtwerk beïnvloedt je gezondheid en je sociale leven. Als ondernemer wil je zuinig zijn op je medewerkers, maar je wilt ook dat er op tijd goed en vers brood in de winkel(s) ligt. Grond­stoffenleverancier Sonneveld komt daarom met een innovatie!

Verleid je klanten met luxe koeken

Verleid je klanten met luxe koeken

Koeken zo groot als je hand, gemaakt met chocoladestukjes of havermout. Consumenten zijn er dol op! En betalen er in supermarkten of koffiebarretjes met gemak één à twee euro voor. Hoog tijd dus om de consument te verleiden met echte, ambachtelijke koeken op formaat. En die koop je natuurlijk bij de bakker.