2025 begint nu

Uit dit dossier
Van offline naar online

Van offline naar online

In dit artikel staat Frank Janssen (NBC) stil bij de tweede trend in brood: van offline naar online. Deze trend kan op twee manieren worden geïnterpreteerd, namelijk wie het koopt (oude vs. jongere generatie) en waar ze het kopen (in de winkel of via internet).

Het moment van aankoop en consumptie van brood komt samen

Het moment van aankoop en consumptie van brood komt samen

In het vorige artikel in Bakkers in bedrijf hebben we u geïntroduceerd in vijf belangrijke veranderingen in de verkoop van brood richting 2025. In dit artikel staan we stil bij misschien wel de belangrijkste van die vijf ontwikkelingen: het feit dat het moment van aankoop en consumptie van brood steeds dichterbij elkaar komt te liggen.

Ook in 2025 brood op de plank

Ook in 2025 brood op de plank

Ziet de Nederlandse consument er in het jaar 2025 hetzelfde uit? Koopt hij nog hetzelfde brood, op dezelfde plaats en op hetzelfde moment? De wereld van voeding en brood verandert in snel tempo, aangezwengeld door een jonge en online generatie. Aan de hand van vijf relevante trends laten we zien welke verschuivingen de verschillende generaties in 2025...