Royal Smilde Bakery lanceert vernieuwde gevulde koek

Royal Smilde_Gevuldekoek

De Hollandse klassieker vernieuwd én verbeterd

In de bakkerij mag de gevulde koek natuurlijk niet ontbreken. Met deze Hollandse klassieker maakt u iedereen blij. Royal Smilde Bakery heeft onder het merk Pruvé, in samenwerking met bakkers en consumenten, een vernieuwde én verbeterde gevulde koek ontwikkeld. De gevulde koeken worden diepgevroren geleverd en u hoeft ze alleen nog maar af te bakken. De beste kwaliteit én 100% gemakkelijk. Het is tijdbesparend zonder onder te doen aan de kwaliteit.

Tried & tested door professional én consument

Een ‘nieuw’ product introduceren doe ja natuurlijk niet zomaar. “We hebben goed gekeken naar de wensen van de professional én van de consument, om zo tot de ideale gevulde koek te komen”, laat Femtinus Rozema, Commercieel Directeur bij Royal Smilde Bakery, weten. “Zo hebben we meerdere consumententesten gedaan, onze klanten betrokken en ook uitgebreide tests onder bakkerijen laten doen. We hebben hiermee dé ideale gevulde koek ontwikkeld”. De koek is gemaakt van roomboter met een vulling van zuiver amandelspijs, met een heerlijke krokante korst die zorgt voor een lekkere bite.

Wilt u meer informatie of direct bestellen? Neem dan contact op met een van onze accountmanagers of kijk op onze website.

Lees ook
Puur kwaliteitsfruit voor de bakker

Puur kwaliteitsfruit voor de bakker

Een bakker maakt het verschil met een onovertroffen kwaliteit van zijn gebak en patisserie. De smaak van patisserie gemaakt met vakmanschap en een uitgelezen keuze van fruit doet uw klanten met plezier terugkomen.

‘Hoe richt ik mij meer op kinderen?’

‘Hoe richt ik mij meer op kinderen?’

Ik zie veel ouders met kinderen bij mij in de winkel komen, maar niet in vaste regelmaat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze groep vaker in mijn winkel komt?

Wat voor versondernemer ben jij?

Wat voor versondernemer ben jij?

Tijdens het VIP-event hield Carin Frijters de presentatie 'De ondernemende verswinkel'. In haar presentatie nam Carin haar toehoorders mee in de mogelijkheden die je als verswinkel hebt om in te spelen op ontwikkelingen van vandaag de dag. Volgens Carin zijn er vier identiteiten waar je als versondernemer voor kunt kiezen.