Puur kwaliteitsfruit voor de bakker

Jan Gevers

Een bakker maakt het verschil met een onovertroffen kwaliteit van zijn gebak en patisserie. De smaak van patisserie gemaakt met vakmanschap en een uitgelezen keuze van fruit doet uw klanten met plezier terugkomen.

Jan Gevers bvba, totaalleverancier van hoogkwalitatieve producten voor de bakkerij, handelt rechtstreeks met producenten van over heel de wereld en volgt de productie op, voor iedere fruitsoort, ieder seizoen en iedere oogst opnieuw. Met 55 jaar ervaring in de aankoop/import van het beste fruit weet Jan Gevers als geen ander wat belangrijk is bij uw keuze van fruit.

Jan Gevers bvba volgt ook nauwgezet de verpakkingstrends op. Het nieuwste paradepaardje is de aseptische zak gevuld met abrikozenpulp – variëteit ‘Bulida’. Deze verpakking behoudt de structuur van het fruit zoals in een blik en bezorgt de verwerker een aantal grote voordelen zoals: geen geknoei met het openen van blikken, minder afval, gemakkelijk in gebruik. 

De aseptische zakken zijn beschikbaar in:

In individuele kartons:

Jan Gevers_Individuele verpakking aseptische zak

In bulk:                                                                                         

Jan Gevers_Bulk aseptische zak

Deze abrikozenpulp is nog steeds de Bulida-variëteit met herkomst Murcia (Spanje), topkwaliteit voor alle bakkerijdoeleinden.

Voor meer informatie bel 003214317811 of mail info@jangevers.be.  

Jan Gevers bvba biedt ook een groot gamma blikfruit en fruit in aseptische drums aan. Klik hier voor meer informatie.

Lees ook
Bakkers in de media - week 32

Bakkers in de media - week 32

Bakken voor de buurt, de oudste bakkerij van Nederland en niet meer 's nachts bakken. Wat lazen we deze week over de branche? Een greep uit de media.

Bakker Bart genomineerd voor Retailer of the Year

Bakker Bart genomineerd voor Retailer of the Year

Bakker Bart is in de categorie Eten en Drinken genomineerd voor Retailer of the Year. In deze categorie neemt de bakkersformule het op tegen Keurslager, Gall & Gall, Mitra Drankenspeciaalzaken en Xenos.

September start campagne 'Brood, goed verhaal'

September start campagne 'Brood, goed verhaal'

In september start het Nederlands Bakkerij Centrum (NBC) met de campagne ‘Brood, goed verhaal’. Deze campagne is te zien via televisie, social media, online video en print.