Digitaal magazine: Alles over boter

Alles over boter_Debic

Wat je precies kunt met de banketbakkersboters van Debic en welke voordelen dat voor je producten heeft, vertellen Dré Eversteijn, Michel Schröder en Reinier van Doorn (Crème de la Crème Patisserie) in het nieuwe digitale magazine ‘Alles over boter’. Aangevuld met recepten, how to’s en video’s is het een overzichtelijk naslagwerk vol inspiratie.

“Wij gaan er vanuit dat ambachtelijke bakkers sowieso roomboter gebruiken voor hun producten”, knipoogt Dré Eversteijn. “Door voor onze Debic Banketbakkersboters te kiezen, maak je het jezelf gemakkelijker tijdens de verwerking en produceer je uiteindelijk een kwalitatief nog beter eindproduct: uiteraard van honderd procent roomboter en andere natuurlijke ingrediënten, maar met nét dat beetje extra. Onze banketbakkersboters zijn namelijk speciaal voor dat ene product dat jij ermee maakt ontwikkeld. Optimale smeltpunten zorgen voor een optimale bereiding en optimaal resultaat!”

Om bakkers te laten zien wat er kan met deze banketbakkersboters, die allemaal het verplichte melkvetpercentage van 82 procent hebben en dus een volwaardige roomboter zijn, brengt Debic dit speciale magazine uit. Met ervaringsverhalen van Reinier van Doorn (Crème de la Crème Patisserie): “Je ziet dat de boter lekker zacht en helder van kleur is, maar zodra hij wordt vermengd met andere ingrediënten direct mooi romig wordt. Precies wat je van een goede roomboter verwacht”. Daarnaast biedt het magazine recepten voor onder meer croissants, botercrème en mini-tulbanden: “Zonde om een tulband alleen rondom Pasen of Kerst te maken. Wanneer je varieert met vormen en smaken, kun je er zoveel meer mee!”.  Dré Eversteijn en Michel Schröder leggen uit hoe je het beste werkt met de Debic Banketbakkersboters.

Bekijk hier het online magazine!

Lees ook
Marketing voor ondernemers met lef

Marketing voor ondernemers met lef

Veel ondernemers proberen klanten te lokken door hun kennis te delen. Helemaal verkeerd schrijft Aartjan van Erkel in zijn nieuwe boek Nummer 1. Hij gelooft dat je niet je kennis gratis moet delen, maar moet entertainen. “Stop met teachen, begin met teasen.”

Bakkers in de media – week 17

Bakkers in de media – week 17

Inflatie in Nederland, drukke Koningsdag voor de bakker en nieuwe winkel voor Echte Bakker Arjan van der Eijk. Wat verscheen er deze week in de media over de bakkersbranche?

Bakkers in de media – week 16

Bakkers in de media – week 16

Pasen in de bakkerij, 125 jarig jubileum bakker Out en Stichting Ambachtelijke Bakkerij geeft tips voor social media. Wat kwam er de afgelopen week voorbij in de media over de bakkersbranche?