Digitaal magazine: Alles over boter

Alles over boter_Debic

Wat je precies kunt met de banketbakkersboters van Debic en welke voordelen dat voor je producten heeft, vertellen Dré Eversteijn, Michel Schröder en Reinier van Doorn (Crème de la Crème Patisserie) in het nieuwe digitale magazine ‘Alles over boter’. Aangevuld met recepten, how to’s en video’s is het een overzichtelijk naslagwerk vol inspiratie.

“Wij gaan er vanuit dat ambachtelijke bakkers sowieso roomboter gebruiken voor hun producten”, knipoogt Dré Eversteijn. “Door voor onze Debic Banketbakkersboters te kiezen, maak je het jezelf gemakkelijker tijdens de verwerking en produceer je uiteindelijk een kwalitatief nog beter eindproduct: uiteraard van honderd procent roomboter en andere natuurlijke ingrediënten, maar met nét dat beetje extra. Onze banketbakkersboters zijn namelijk speciaal voor dat ene product dat jij ermee maakt ontwikkeld. Optimale smeltpunten zorgen voor een optimale bereiding en optimaal resultaat!”

Om bakkers te laten zien wat er kan met deze banketbakkersboters, die allemaal het verplichte melkvetpercentage van 82 procent hebben en dus een volwaardige roomboter zijn, brengt Debic dit speciale magazine uit. Met ervaringsverhalen van Reinier van Doorn (Crème de la Crème Patisserie): “Je ziet dat de boter lekker zacht en helder van kleur is, maar zodra hij wordt vermengd met andere ingrediënten direct mooi romig wordt. Precies wat je van een goede roomboter verwacht”. Daarnaast biedt het magazine recepten voor onder meer croissants, botercrème en mini-tulbanden: “Zonde om een tulband alleen rondom Pasen of Kerst te maken. Wanneer je varieert met vormen en smaken, kun je er zoveel meer mee!”.  Dré Eversteijn en Michel Schröder leggen uit hoe je het beste werkt met de Debic Banketbakkersboters.

Bekijk hier het online magazine!

Lees ook
Potentiële klanten vinden met  gebiedsanalyse

Potentiële klanten vinden met gebiedsanalyse

Je hebt een vast assortiment en je doet waarin je al jarenlang goed bent. Toch blijkt ineens de omzet terug te lopen. Wat nu? De Stichting Ambachtelijke Bakkerij biedt ambachtelijke bakkers de helpende hand door een gebiedsanalyse aan te bieden. Met de uitkomsten hiervan kun je (nog) beter inspelen op de behoeften van potentiële klanten in jouw regio.

Naast brood ook ijs verkopen. Is dat slim?

Naast brood ook ijs verkopen. Is dat slim?

Bakkersvak 2019: drie dagen vol met kennis tijdens de verschillende presentaties, mensen ontmoeten en inspiratie opdoen met producten en productinnovaties. Het grote ijsplein doet vermoeden dat veel bakkers overwegen om hun assortiment uit te breiden naar ijs.

Vreemd gaan

Vreemd gaan

Onlangs was ik in Tirol. Niet om te hossen met Anton, dat past niet bij mij. Maar tijdens mijn vakantie bezocht ik wel enkele bakkers. En wat ik daar zag voelde voor mij toch als ‘vreemd gaan’.