Digitaal magazine: Alles over boter

Alles over boter_Debic

Wat je precies kunt met de banketbakkersboters van Debic en welke voordelen dat voor je producten heeft, vertellen Dré Eversteijn, Michel Schröder en Reinier van Doorn (Crème de la Crème Patisserie) in het nieuwe digitale magazine ‘Alles over boter’. Aangevuld met recepten, how to’s en video’s is het een overzichtelijk naslagwerk vol inspiratie.

“Wij gaan er vanuit dat ambachtelijke bakkers sowieso roomboter gebruiken voor hun producten”, knipoogt Dré Eversteijn. “Door voor onze Debic Banketbakkersboters te kiezen, maak je het jezelf gemakkelijker tijdens de verwerking en produceer je uiteindelijk een kwalitatief nog beter eindproduct: uiteraard van honderd procent roomboter en andere natuurlijke ingrediënten, maar met nét dat beetje extra. Onze banketbakkersboters zijn namelijk speciaal voor dat ene product dat jij ermee maakt ontwikkeld. Optimale smeltpunten zorgen voor een optimale bereiding en optimaal resultaat!”

Om bakkers te laten zien wat er kan met deze banketbakkersboters, die allemaal het verplichte melkvetpercentage van 82 procent hebben en dus een volwaardige roomboter zijn, brengt Debic dit speciale magazine uit. Met ervaringsverhalen van Reinier van Doorn (Crème de la Crème Patisserie): “Je ziet dat de boter lekker zacht en helder van kleur is, maar zodra hij wordt vermengd met andere ingrediënten direct mooi romig wordt. Precies wat je van een goede roomboter verwacht”. Daarnaast biedt het magazine recepten voor onder meer croissants, botercrème en mini-tulbanden: “Zonde om een tulband alleen rondom Pasen of Kerst te maken. Wanneer je varieert met vormen en smaken, kun je er zoveel meer mee!”.  Dré Eversteijn en Michel Schröder leggen uit hoe je het beste werkt met de Debic Banketbakkersboters.

Bekijk hier het online magazine!

Lees ook
Beko Advies maakt beheersing loonkosten en productiviteit inzichtelijk

Beko Advies maakt beheersing loonkosten en productiviteit inzichtelijk

Beko Advies geeft jaarlijks een publicatie uit waarin ervaringscijfers als richtlijnen worden gegeven met betrekking tot ureninzet, loonkosten en productiviteit voor het ambachtelijke brood- en banketbakkersbedrijf.

Bakeplus introduceert campagne ‘Goed gevuld het jaar door’

Bakeplus introduceert campagne ‘Goed gevuld het jaar door’

Op Bakkersvak gaf Bakeplus de aftrap van de campagne; ‘Goed gevuld het jaar door!” Hiermee wil de grondstoffenleverancier bakkers inspireren om meer met vergeten ingrediënten te doen.

Het Nederlands Bakkerspanel inspireert

Het Nederlands Bakkerspanel inspireert

Begin 2018 startte het Belgisch Bakkerspanel met het doel kennis te verzamelen en te delen om de ambachtelijke bakkers nu en in de toekomst te helpen om hun bedrijven (nog) succesvoller te maken.Samen met Het Nederlands Kokspanel van GROUP7 en een aantal voorstaande fabrikanten wordt nu ook in Nederland een dergelijk panel opgestart. Vanaf juni 2019...