Nieuws

MAARSSEN – Beko Advies, Softmaat en Compad hebben de handen ineen geslagen en samen een webshop ontwikkeld met een koppeling naar het bakkerijpakket van Compad. Hiermee kan de bakkersklant 24 uur per dag bestellen en komen alle orders rechtstreeks in het systeem van de bakker terecht. Telefoontjes tussendoor, faxen en overtypen van bestellingen zijn hierdoor verleden tijd.

Vlucht
Online winkelen neemt een grote vlucht, ook in food. Beko Advies, Compad Software en Softmaat signaleren een groeiende behoefte bij consumenten om ook hun brood en banket online te kunnen bestellen bij hun favoriete (banket)bakker. En voor de bakkerijondernemer is extra omzet en service, vooral in deze economisch lastige tijden, altijd mooi meegenomen. Met de BaS Webshop voegt de bakker online een ‘extra’ winkel toe waar klanten 24 uur per dag kunnen bestellen.

Koppeling
Door de directe koppeling van BaS Webshop met Compad Bakkerijpakket komen alle bestellingen automatisch in het systeem van de bakker terecht. En doordat de webshop gebruik maakt van de productinformatie uit Compad, beheert de ondernemer slechts op één plek alle prijzen, acties, productomschrijvingen en het assortiment van de online winkel.

Derde kanaal
Niet alleen consumenten, maar ook de derde kanaalklanten kunnen gebruik maken van de webshop voor het doorgeven van (dagelijkse) orders. Via Compad zien alle gebruikers na inlog hun eigen assortiment, prijzen en bijvoorbeeld de vaste order voor die dag.

Meer informatie
Voor vragen kunt u terecht bij de adviseurs van Softmaat (0800-76386228) en Beko Advies (0346-584184).

Deel dit artikel

Verwante dossiers: