Geef uw social media kanalen een boost met de gratis Embrosa app!

Embrosa app

  • Embrosa-app-300x169 ©Stichting Ambachtelijke Bakkerij
  • Als bakker bent u goed in uw vak, weet u alles van uw producten, kent u uw klanten en weet u wat er speelt in de regio. Maar misschien vindt u het lastig om actief bezig te zijn met social media? De Stichting Ambachtelijke Bakkerij ondersteunt u hier graag bij en geeft u extra marketingkracht met de Embrosa app!

Waarom actief zijn op social media?

U heeft een verhaal te vertellen. Als u dat op social media deelt, zorgt u ervoor dat klanten uw verhaal kennen, zich aan u en uw producten verbinden en vaker bij de winkel binnenlopen. Uw klanten zijn ook actief op social media, hoe vaker ze u zien, hoe meer ze aan u denken!

Wat moet u posten?

Wij zetten leuke en interessante berichten over brood, banket en de bakkerij voor u klaar in de Embrosa app, zodat u altijd inspiratie bij de hand heeft. Dit zijn kant-en-klare social media berichten die u direct kunt posten. Op Facebook, Instagram en Twitter.

Hoe werkt Embrosa?

U kunt de Embrosa app op dit moment als proef bekijken, u ziet maar enkele berichten.

  • Klik op ‘inspireer mij’ en kies voor het onderwerp ‘bakker’.
  • Klik in het menu rechtsbovenin op ‘bronnen instellen’ om de onderwerpen te kiezen waar u berichten van wilt zien en posten.
  • Om de bronnen op te slaan, registreert u zich gratis.
  • U bent klaar om uw eerste bericht te posten!
  • Om alle beschikbare berichten te zien, kiest u in het menu linksboven voor ‘bladeren’.
  • Ziet u een bericht dat u graag wilt posten? Klik op ‘deel!’.
  • Kies welke afbeelding u wilt gebruiken.
  • Kies de social media kanalen waar u de afbeelding op wilt posten.
  • Klik op het knopje rechts bovenin om de tekst te plakken, de tekst is al gekopieerd. Als u wilt, kunt u de tekst nog zelf aanpassen.

Meld u aan voor de pilot!

Is de Embrosa app ook uw oplossing? Meld u dan nu aan voor de pilot. Dan krijgt u toegang tot veel meer berichten en kunnen we desgewenst een planning voor de hele maand maken. Z0 bent u gegarandeerd aanwezig op Facebook en daarmee in het zicht van uw klanten. Interesse? Meld u aan via info@ambachtelijkebakkerij.nu.

Lees ook
Zintuiglijke marketing creëert extra omzet

Zintuiglijke marketing creëert extra omzet

Ondanks de toenemende vraag naar online verkoop, zijn fysieke winkels nog geen verleden tijd. Eerder onderzoek toonde al aan dat 78 procent van de consumenten naar een fysieke winkel komt vanwege de prettige sfeer.

Alles over speculaas

Alles over speculaas

Speculaas is van oudsher een soort koek die vooral rondom ons Sinterklaasfeest populair is. De laatste decennia is het echter normaal geworden het hele jaar door speculaas te eten. Speculaas wordt voornamelijk in Nederland en België gemaakt en gegeten.

Vijf tips voor het openen van een pop-up store

Vijf tips voor het openen van een pop-up store

Pop-up stores verschijnen regelmatig in het straatbeeld. Leegstaande ruimtes die (tijdelijk) gevuld worden om iets te verkopen. Dat iets kan van alles zijn. Van zonnepanelen tot asperges en van Fiat 500’s tot pepernoten.

Flexmedewerker inpak

Flexmedewerker inpak

Wat ga je doen?Wij zijn per direct opzoek naar een flexmedewerker inpak voor deze centrale bakkerij. De volgende twee diensten wissel je om de week af: Vrijdagavond...

Broodbakker in de 3 ploegen

Broodbakker in de 3 ploegen

Wat ga je doen?In deze functie ben je verantwoordelijk voor een goed verloop van de productie van brood. Je zal in een team van 3 a 4 bakkers per ploeg, kleinbrood,...

rose & vanilla is op zoek naar een assistent banketbakker

rose & vanilla is op zoek naar een assistent banketbakker

rose& vanilla is dé bakker van unieke cakes en taarten die écht lekker zijn, er prachtig uitzien, gemaakt zijn van de beste biologische ingrediënten en gegarandeerd...