Agenda Stichting Ambachtelijke Bakkerij 2018

SAB_magazine-bakwerk#9

Covers-Bakwerk-300x205 Stichting Ambachtelijke Bakkerij wenst alle bakkers een gelukkig en succesvol 2018! Benieuwd wat Stichting Ambachtelijke Bakkerij komend jaar allemaal gaat doen?

  • Vier keer per jaar het magazine Bakwerk dat u kunt uitdelen aan uw klanten. De artikelen uit Bakwerk kunt u ook digitaal verspreiden via uw website of social media.
  • Vanaf februari een landelijke theatertour ‘You’ve got the power’ voor u en uw medewerkers.
  • Vakbeurs Bakkersvak 2018: de nationale inspiratiedagen voor het ambachtelijke bakkersvak.
  • Elke maand nieuwe artikelen en video’s op onze website: om uw eigen kennis te vergroten of om met uw klanten te delen.
  • Een database vol rechtenvrije foto’s die u voor uw eigen promotie kunt gebruiken.
  • Ruim 180 interessante weetjes over brood en banket om door te geven aan uw klanten via social media of gewoon in de winkel.
  • En nog veel meer! Hou de website en facebookpagina in de gaten, zo bent u altijd als eerste op de hoogte.
Lees ook
Inschrijving voor het Burgemeestersontbijt open voor ambachtelijke bakkers

Inschrijving voor het Burgemeestersontbijt open voor ambachtelijke bakkers

Het Burgemeestersontbijt, onderdeel van het Nationaal Schoolontbijt, is terug van weggeweest. Stichting Ambachtelijke Bakkerij organiseert het Burgemeestersontbijt dit jaar in de eerste week van oktober. Alleen ambachtelijke bakkers kunnen deelnemen.

Online en offline sterk staan in 2022

Online en offline sterk staan in 2022

In 2025 wil de Stichting Ambachtelijke Bakkerij hét platform zijn voor alle online- en offlinecommunicatie van de ambachtelijke bakkerij. Een ambitieus streven. Vorig jaar is de basis gelegd voor de plannen: dit jaar wordt het fundament verder verstevigd en uitgebreid.

Stichting Ambachtelijke Bakkerij sluit zich aan bij tweejarige broodcampagne

Stichting Ambachtelijke Bakkerij sluit zich aan bij tweejarige broodcampagne

Komend jaar wordt in de derde week van januari de nationale Week van het Brood georganiseerd. Die vormt de aftrap van een tweejarige imagocampagne en heeft als thema ‘Iedereen heeft soms een beetje volkoren nodig’. De Stichting Ambachtelijke Bakkerij helpt ambachtelijke bakkers om volop gebruik te maken van deze week om zichzelf én hun (volkoren) producten...