Voorjaarsmagazine Family Brands inspireert bakkers

28 januari 2015

BOLSWARD – Deze week valt er bij alle klanten van Family Brands een kleurrijk magazine op de deurmat. Dit magazine, boordevol inspiratie, helpt de bakker met kant-en-klare productsuggesties om in te spelen op de komende seizoenen en de feestdagen. Thema’s zijn verkoopmomenten zoals Pasen, Voorjaar, Koningsdag, Vaderdag en Feest. Ook worden nieuwe eetmomenten aangehaald: High tea, Borrel en Dessert.

Combineren

In het magazine presenteren de drie merken Dobla, Pruvé en Van de Leur een selectie van hun assortiment. De bakker wordt geïnspireerd om de producten van de drie merken op een verrassende manier te combineren en hiermee extra verkoopkansen te benutten en nieuwe eetmomenten te creëren.

Over Family Brands

Family Brands is in 2014 opgericht door drie toonaangevende kwaliteitsleveranciers van de ambachtelijke bakkerij: Dobla, Pruvé en Van de Leur. Door de krachten van de drie familiebedrijven te bundelen, worden bouwstenen geboden aan de ambachtelijke bakker die hem helpen om nog succesvoller te worden.

Meer winkelbezoek

Family Brands biedt een combinatie van kwaliteitsproducten, strategische tools, innovatieve concepten en inspiratie om samen met de ambachtelijke bakker te werken aan meer winkelbezoek, meer omzet en een betere relatie met de consument. Kijk voor meer informatie en de uitgewerkte recepten van het voorjaarsmagazine op www.family-brands.nl.

Altijd op de hoogte blijven?