Family Brands komt met inspiratiemagazine

1 september 2014

EDAM - Family Brands presenteert een najaarsmagazine voor ambachtelijke bakkers ontwikkeld. Het magazine helpt de bakker met productsuggesties om in te spelen op de komende seizoenen. Thema’s zijn verkoopmomenten zoals herfst, Halloween, Sinterklaas, Kerst en winter.

Verkoopkansen

In het magazine presenteren de drie merken Dobla, Pruvé en Van de Leur een selectie van hun assortiment. De bakker wordt geïnspireerd om de producten van de drie merken op een verrassende manier te combineren en hiermee extra verkoopkansen te benutten en omzet te scoren tijdens het najaar. Bakkers die een order plaatsen uit het najaarsmagazine en zich ook nog online registreren, maken kans op een dag gratis inzet van de Baked Goods Truck, ter waarde van € 325.

Over Family Brands

Family Brands is recentelijk opgericht door drie toonaangevende kwaliteitsleveranciers van de ambachtelijke bakkerij: Dobla, Pruvé en Van de Leur. Door de krachten van de drie familiebedrijven te bundelen, worden bouwstenen geboden aan de ambachtelijke bakker die helpen het bedrijf nog succesvoller te maken. Family Brands biedt een combinatie van kwaliteitsproducten, strategische tools, innovatieve concepten en inspiratie om samen met de ambachtelijke bakker te werken aan meer winkelbezoek, meer omzet en een betere relatie met de consument. Meer info: www.family-brands.nl.

Altijd op de hoogte blijven?