Verleid de consument

30 september 2014

We zien in de trends bij consumenten dat de honger naar authenticiteit nog altijd niet is gestild (bron: Puratos www.tastetomorrow.com). Geen fabrieksklare producten meer, maar dagverse producten met een (h)eerlijke smaak. Deze marktontwikkeling maakt van desembrood een product dat eigenlijk niet mag ontbreken in uw assortiment.

Brood is in Nederland een product dat de hele dag door wordt gegeten. Tijdens het ontbijt, als lunch, maar ook als begeleider van de warme maaltijd. En wat dacht u van bijvoorbeeld breekbrood tijdens de borrel, BBQ of als snack?

Desembrood is niet alleen een uitstekende toevoeging aan uw assortiment door de unieke, volle smaak en de uitstraling van ‘samen genieten’. Desembroden hebben van nature bovendien een zachte kruim en goede korst, wat langer merkbaar is dan bij normale broden.

Met eigen gemaakte, verse desembroden kunt u zich op meerdere opvallende manieren blijvend onderscheiden bij uw klanten. Voor eerlijke producten van goede kwaliteit komen mensen altijd terug. Hebt u geen tijd of een andere reden om uw desembrood niet geheel zelf te maken? Tegenwoordig zijn er uitstekende oplossingen beschikbaar. Denk bijvoorbeeld aan O-tentic of Sapore. Met deze producten van Puratos maakt u dagverse broden binnen afzienbare tijd.

Karl De Smedt – Puratos Group

Altijd op de hoogte blijven?